Управління бізнес-процесами (BPM)

Концепція управління, погоджує стратегію і цілі організації з очікуваннями і потребами клієнтів шляхом відповідної організації наскрізних процесів. BPM зводить воєдино стратегію, цілі, культуру і структуру організації, ролі, регламенти, нормативи, методології та ІТ-інструментарій для:
а) аналізу, проєктування, впровадження, управління та безперервного вдосконалення наскрізних процесів і
б) побудови системи управління бізнес-процесами (Governance).
BPM націлений на вдосконалення операційної діяльності або, в разі великомасштабних змін, на трансформацію компанії. Такий процесно-орієнтований підхід до управління організацією в поєднанні із засобами автоматизації створює середовище, яке забезпечує можливість швидкого внесення змін і безперервного вдосконалення. BPM дивиться на організацію через призму моделей бізнес-процесів і асоційованих з ними правил прийняття рішень і бізнес-логіки