Безперервне вдосконалення

Підхід до поліпшення операційних процесів організації. Він заснований на безперервному аналізі її операцій з метою виявлення проблем, можливостей скорочення витрат, раціоналізації та інших складових оптимізації. Безперервне вдосконалення, часто в поєднанні з методологіями процесного управління, забезпечує постійне і глибоке розуміння й вимір ефективності процесу, а також зворотній зв’язок, який стимулює прогрес у виконанні процесів.

В рамках безперервного вдосконалення (після застосування інструментів для оцінки, наприклад з методології «Шість сигм») менеджери спільно з професіоналами в області BPM і ІТ працюють над реалізацією оцінки та моніторингу ефективності – тобто виявляють, описують, вимірюють, аналізують і контролюють бізнес-процеси. Так формується перелік можливостей поліпшення, який постійно актуалізується, і пов’язаних з ними проектів оптимізації діяльності компанії.