Курс із підприємництва. Запуск піврічної програми

Наша компанія рада приєднатися до програми допомоги підприємцям із зони конфлікту на Сході України. Проект реалізує ГО «Бізнес Арена» вже протягом 2-х років.

Новий потік програми зібрався в Києві на вступний тренінг із підприємництва від нашого консультанта Артема Москаленко. Основну частину групи Артем продовжить курувати як тренер і бізнес-коуч у найближчі півроку, щоби кожен із підприємців зміг якнайкраще застосувати знання, отримані на тренінгу, і розширити свій бізнес-проект.

Учасники вчилися дивитися на свою компанію не тільки очима власника, а й із погляду інвестора, працівника та партнера. Уміння «перемикатися» між цими ролями, з нашої точки зору, є дуже важливою компетенцією.

Додатковою цінністю для учасників тренінгу стало спілкування один з одним, а також можливість дізнатися в колег про «набиті шишки», лайфхаки та про те, де знайти співробітників, які будуть так само віддані справі, як і вони.

vvedenie-v-predprinimatelstvo

  
Поділитися з друзями

Радимо прочитати

Digital Transformation: чек-лист для успішних перетворень
Digital Transformation: чек-лист для успішних перетворень
Як ми писали раніше, цифрова трансформація (digital transformation) організацій є неминучою. Точки докладання зусиль на цьому шляху різноманітні: BI-аналітика, омніканальне просування й комунікація, управління досвідом співробітників (employee experience management), BPMS-платформи, нові продукти. Процес цифрової трансформації унікальний для кожної організації. Ми виділили шість складників, на які слід звернути особливу увагу під час підготовки до реалізації цифрових змін. Використовуйте цей список як чек-лист перед стартом проекту. [caption id="attachment_2979" align="aligncenter" width="493"] Рис.1. Digital-transformation, чек-лист[/caption] 1. Створіть загальне бачення Перш ніж приступати до цифрової трансформації, сформулюйте потребу в змінах. Компанія, співробітники якої вважають, що зміни не потрібні, навряд чи досягне успіху в інноваціях і нових підходах до залучення клієнтів Заручіться підтримкою ключових зацікавлених сторін на етапі вибору ініціатив для трансформації Складіть чіткий план реалізації ініціатив (з деталізацією поточного стану й кінцевого результату). Це дозволить скоординувати зусилля співробітників і мінімізувати потенційні ризики 2. Сформулюйте спільні команди з представників бізнесу та ІТ Включіть до складу проектних команд фахівців із глибоким розумінням бізнесу (різних його функцій) та ІТ-візіонерів, що вміють слухати й чути. Проблема в комунікації між бізнесом та ІТ, як і раніше, залишається актуальною Забезпечте середовище, у якому ІТ-фахівці навчають представників бізнесу сучасним ІТ-технологіям, а представники бізнесу доносять ІТ-фахівцям потреби клієнтів, їхні «больові точки», а також дії конкурентів. Додайте взаємне навчання у свій фокус уваги Використовуйте спільну мову у вигляді моделей бізнес-процесів і єдину термінологію. Це зміцнить взаєморозуміння між бізнесом та ІТ. 3. Виберіть підходящу технологію шляхом реалізації пілотних проектів Запускайте пілотні проекти та швидко тестуйте нові технології Забезпечте оперативне внесення змін у наявні ІТ-рішення. Швидкість реалізації проектів виходить на перший план Використовуйте бімодальну ІТ-інфраструктуру (наприклад, ERP-система і BPMS-система). Це дозволить інтегрувати різні технології між собою і стане основою для швидких змін 4. Регулярно проводьте моніторинг нових технологій На регулярній основі здійснюйте моніторинг ключових інноваційних технологій. Ставте собі питання: «Як ми можемо застосувати цю технологію у своєму бізнесі?» Виберіть доступні й актуальні для вас технології (див. рис.2), вбудовуйте їх поступово в бізнес-процеси компанії Під час адаптації нових технологій для вашої компанії максимально використовуйте вже наявну у вас інфраструктуру (hard & software) [caption id="attachment_2969" align="aligncenter" width="600"] Рис.2 Industry 4.0 framework (Джерело: 2016 Global Industry 4.0 Survey)[/caption] 5. Виміряйте показники успіху Виміряйте економічний ефект від реалізації проектів. Впровадження нових технологій не повинно бути самоціллю Для подальшої оцінки результатів проекту використовуйте вимірні індикатори ефективності. Досягнення цих показників буде стимулювати всю проектну команду рухатися вперед Намітьте вимірні орієнтири на шляху цифрової трансформації. Відстежуйте за ними, чи правильно ви рухаєтесь шляхом до поставленої мети. 6. Приділіть увагу вибору відповідної ІТ-платформи, яка стане основою для майбутніх інновацій Знайдіть ІТ-платформу, яка забезпечить інтеграцію між наявними системами, а також дозволить доповнити й розширити їх за допомогою нових функцій Виберіть системного інтегратора, який допоможе здійснити впровадження та інтеграцію між системами Переконайтеся, що нова ІТ-платформа забезпечить надійність та динамічний розвиток у майбутньому. Читати далi 
PM&BA Odessa – конференция по проектному менеджменту и бизнес-анализу в IT
PM&BA Odessa – конференция по проектному менеджме...
9 июня в Одессе пройдет конференция по бизнес-анализу и проектному менеджменту в IT - PM & BA Odessa. Если вы связываете свое будущее с IT независимо от сферы деятельности, это отличная возможность для обмена опытом, идеями, обучения и сотрудничества. Ну, и конечно, насладиться морем, солнцем и одесской кухней. Одним из спикеров конференции выступит основатель "Бюро проектного менеджмента" Дмитрий Лукьянов. Для всех друзей нашей компании действует промокод на скидку 10% SP10PMBAR. [caption id="attachment_3005" align="aligncenter" width="750"] pm&ba-odessa-09-06-2018[/caption] Читати далi 
Майстер-клас в PRO PM Construction
Майстер-клас в PRO PM Construction
Project Management Bureau провело майстер-клас з управління бізнес-процесами для власників і топ-менеджерів будівельних компаній у рамках школи «Pro PM Construction». Після вступної частини про сучасний погляд на управління бізнес-процесами учасники під керівництвом Олексія Громико змоделювали бізнес-процеси своїх компаній. Після цього вони отримали зворотний зв’язок, потренувалися визначати об’єкт управління й кордони бізнес-процесів, ділити відповідальність між виконавцями. Для занурення в тему часу було мало, але судячи з високого рівня залученості учасників, нам вдалося викликати інтерес і дати загальне уявлення про процесне управління. Закріпимо результат у роботі над домашніми завданнями, які Олексій видав учасникам. Школа управління будівельними проектами «Pro PM Construction» стартувала в січні 2018 року. Школа орієнтована на управлінців будівельної галузі, які хочуть підняти свої компетенції на якісно новий рівень.                   Читати далi