Яку ціну ви готові заплатити за задоволення ваших клієнтів?

Кілька років тому стало популярним відео, в якому демонструється еволюція швидкості процесу обслуговування боліду Формули 1 на піт-стоп 1950 року vs 2013 року. Якщо уявити, що пілот — це клієнт, а команда сервісменів — це компанія у сфері надання послуг, то очевидно, що хлопців з 1950 року чекає крах у сучасному бізнесі.

У спорті високих досягнень ми готові платити дуже високу ціну за виграш навіть десятих часток секунди. Тому використовуються найсучасніші технології та обладнання, висококласні тренери та консультанти, регулярні тренінги та навчальні заходи, велика кількість обслуговуючого персоналу. Слід визнати, що в бізнес-середовищі ситуація дещо змінюється: успішні організації готові платити розумну ціну за підвищення рівня задоволення своїх клієнтів.

Скільки ми готові інвестувати в поліпшення бізнес-процесів своєї організації? Яким буде ROI такої інвестиції? Що робити, якщо достовірно порахувати ROI неможливо, а бізнес- процеси, очевидно, вимагають поліпшення?

Цих та інших важливих питань ми торкаємося на нашому тренінгу «Управління бізнес-процесами».

  
Поділитися з друзями

Радимо прочитати