11 років pmb!

Ось так непомітно нам вже 11 років!

На честь Дня народження «Бюро проектного менеджменту» Катерина Сегляник, СЕО групи компаній «Антей», записала відео-привітання. Нам дуже приємно:)
Дякуємо за привітання, Катерина Сегляник, Dubova Alexandra і вся команда Антей!

  
Поділитися з друзями

Радимо прочитати

Майстер-клас в PRO PM Construction
Майстер-клас в PRO PM Construction
Project Management Bureau провело майстер-клас з управління бізнес-процесами для власників і топ-менеджерів будівельних компаній у рамках школи «Pro PM Construction». Після вступної частини про сучасний погляд на управління бізнес-процесами учасники під керівництвом Олексія Громико змоделювали бізнес-процеси своїх компаній. Після цього вони отримали зворотний зв’язок, потренувалися визначати об’єкт управління й кордони бізнес-процесів, ділити відповідальність між виконавцями. Для занурення в тему часу було мало, але судячи з високого рівня залученості учасників, нам вдалося викликати інтерес і дати загальне уявлення про процесне управління. Закріпимо результат у роботі над домашніми завданнями, які Олексій видав учасникам. Школа управління будівельними проектами «Pro PM Construction» стартувала в січні 2018 року. Школа орієнтована на управлінців будівельної галузі, які хочуть підняти свої компетенції на якісно новий рівень.                   Читати далi 
Яку ціну ви готові заплатити за задоволення ваших клієнтів?
Яку ціну ви готові заплатити за задоволення ваших клієнтів?
Кілька років тому стало популярним відео, в якому демонструється еволюція швидкості процесу обслуговування боліду Формули 1 на піт-стоп 1950 року vs 2013 року. [embed]https://www.youtube.com/watch?v=RRy_73ivcms[/embed] Якщо уявити, що пілот — це клієнт, а команда сервісменів — це компанія у сфері надання послуг, то очевидно, що хлопців з 1950 року чекає крах у сучасному бізнесі. У спорті високих досягнень ми готові платити дуже високу ціну за виграш навіть десятих часток секунди. Тому використовуються найсучасніші технології та обладнання, висококласні тренери та консультанти, регулярні тренінги та навчальні заходи, велика кількість обслуговуючого персоналу. Слід визнати, що в бізнес-середовищі ситуація дещо змінюється: успішні організації готові платити розумну ціну за підвищення рівня задоволення своїх клієнтів. Скільки ми готові інвестувати в поліпшення бізнес-процесів своєї організації? Яким буде ROI такої інвестиції? Що робити, якщо достовірно порахувати ROI неможливо, а бізнес- процеси, очевидно, вимагають поліпшення? Цих та інших важливих питань ми торкаємося на нашому тренінгу «Управління бізнес-процесами». Читати далi