Роль бізнес-процесів в управлінні клієнтським досвідом. Майстер клас

Більшість досліджень клієнтського досвіду показують, що основна причина незадоволеності клієнтів пов'язана з недостатньо добре налагодженими або відсутніми бізнес-процесами.

UPD: Щоб не допустити поширення коронавірусу, майстер-клас переноситься. Слідкуйте за оновленнями, ми опублікуємо нову дату, як тільки ситуація нормалізується.

Процеси – невід’ємна і часто ключова частина управління клієнтським досвідом. Вибір перспективи outside-in дозволяє подивитися на процес по-новому.

17 березня 2020 запрошуємо на практичний майстер-клас «Роль бізнес-процесів в управлінні клієнтським досвідом». Будемо обговорювати, чому бізнес-процеси є фундаментом управління customer experience і що з цим робити.

Про що поговоримо

  • Процеси як ядро якості клієнтського досвіду
  • Чому важливо управляти бізнес-процесами
  • Життєвий цикл управління бізнес-процесом
  • Практика: як зв’язати Customer Journey Map і Business-Process Map

Олексій Громико в ході майстер-класу поділиться, як за допомогою customer journey map поліпшити результати проектів щодо вдосконалення бізнес-процесів.

Майстер-клас буде цікавий: власникам бізнесів, генеральним директорам, директорам з маркетингу, керівникам сервісних служб, фахівцям з клієнтського обслуговування, а також співробітникам компаній, чия робота пов’язана з обслуговуванням клієнтів.

Проведуть майстер-клас Олексій Громико, керуючий партнер «Бюро проектного менеджменту», і Наталія Тоцька, керівник агентства Customer Service.

Дата: 17, березня 2020 (вівторок), 18:30 — 21:00

Місце: INVERIA (м. Золоті ворота, вул. Володимирська 49).

Участь: 500 грн за попередньою реєстрацією.

Реєстрація: https://forms.gle/JsHcgAz9LQvEzWDK7